Reparatie aanmelden
Reparatie formulier
Wij willen je vriendelijk vragen het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Heeft je toestel meerdere mankementen? Dan reduceren wij de prijs en kun je gebruik maken van een combi deal.
Reparatie wanneer het jou uitkomt
Laat je toestel repareren wanneer het jou uitkomt. Neem contact op met onze klanten service voor een afspraak. Je kunt bij ons een reparatie aanmelden tot 19:30 en dezelfde dag nog laten uitvoeren.
Garantie? Jazeker!
Op elke reparatie geven wij standaard 12 maanden garantie. Kwaliteit en service staat bij ons hoog in het vaandel. Let op: als je kiest voor kopie onderdelen dan hanteren wij een andere garantie termijn.
Parkeren voor de deur
Geen betaald parkeren en ook niet lang door de regen lopen. Bij ons kun je gratis voor de deur parkeren en gelijk naar binnen lopen. Wel zo makkelijk.
Laagste prijs garantie
Schade rapport voor de verzekering
Door de jaren heen hebben wij fijne samenwerking opgebouwd met verschillende verzekeringsmaatschappijen. Waarschijnlijk kun je de schade claimen bij de verzekering op vertoon van een factuur en/of schade rapport.
Alles voor een glimlach
Klanttevredenheid is onze missie. Niet voor niets scoren wij een 4,9/5,0 onder onze klantenkring. Mocht je niet tevreden zijn of heb je een klacht? Meld het ons!
Wat kost de reparatie?
Alle prijzen zijn vermeld op de website. De gehele prijslijst kun je hier terug vinden. Heeft je toestel meerdere mankementen? Dan zullen wij de prijs reduceren. Neem hiervoor contact met ons op.
Waarom hebben jullie mijn code nodig?
Voordat wij de reparatie starten testen wij het toestel van A tot Z uit. Om deze test uit te kunnen voeren zullen wij het toestel moeten ontgrendelen. Dit gehele proces herhalen wij zodra het toestel gerepareerd is. Wij waarborgen de gevoelige informatie die op je toestel staat en gaan hier zeer zorgvuldig mee om. Wil je de code liever niet geven? Geen probleem, houd er dan wel rekening mee dat de gehele reparatie op eigen risico is.