Vaak gestelde vragen

Wat kost mijn reparatie?

U klikt boven in het menu op 'reparaties'. Vervolgens selecteert u het model van de defecte iPhone hierna kunt u uw klacht selecteren. Wanneer u deze stappen heeft doorlopen, staat de prijs van de reparatie rechts boven in beeld.

Ik weet niet welke iPhone ik heb?

Wij krijgen regelmatig klanten die niet weten welk model zij hebben. Kijk op de achterkant rechts onder naar het model nummer.

Grijze achterkant = iPhone 2G
A1241 = iPhone 3G
A1303 = iPhone 3GS
A1332 = iPhone 4
A1387 = iPhone 4S
A1428 = iPhone 5
A1456, A1507, A1516, A1529, A1532 = iPhone 5C
A1533 of A1457 of A1530 = iPhone 5S
A1549, A1586, A1589 = iPhone 6
A1522, A1524, A1593 = iPhone 6 Plus
A1633, A1688, A1700 = iPhone 6S
A1634, A1687, A1699 = iPhone 6S Plus
A1660, A1778, A1779 = iPhone 7
A1661, A1784, A1785 = iPhone 7 Plus

Verkopen jullie ook iPhones?

Bent u opzoek naar een smartphone? Ook dan kunnen wij u van dienst zijn. Wij hebben een ruim aanbod nieuwe en gebruikte telefoons. Neem contact met ons op voor een recent aanbod. Of, bekijk onze verkoop pagina

Repareren jullie ook iPods, iPads of andere telefoons?

U kunt bij ons terecht met vrijwel elke smartphone. Tevens verzorgen wij reparaties van alle gangbare merken tablets en laptops.

Hoelang ben ik mijn iPhone kwijt bij een reparatie?

Wij proberen alle iPhones binnen één dag te repareren. Wij werken daarom ook zeven dagen per week en op feestdagen. U kunt ons dagelijks bereiken van 09.00 tot 21.00 uur.

Blijven mijn gegevens behouden?

Back-ups kunt u nooit teveel maken. Daarom is het altijd verstandig om een back-up te maken van uw iPhone. Noodzakelijk is het alleen wanneer u uw iPhone brengt voor een software reparatie (indien dit nog mogelijk is). Bij hardware reparaties blijven de gegevens altijd behouden.

Mijn iPhone is in het water gevallen. Kan deze nog gerepareerd worden?

Elektronica en water gaan vaak niet samen. Daarom is het van belang dat wanneer uw iPhone met water in aanraking komt u de iPhone zo snel mogelijk uit zet, in een zakje ongekookte rijst plaatst en direct naar ons toe komt. Vervolgens zullen wij alle connectoren/chips en onderdelen grondig reinigen. Uit onze ervaring blijkt dat 80% van alle gevallen te repareren is. Let er wel op dat elke dag dat u wacht, de kans op herstel afneemt, denk aan oxidatie.

Gebruiken jullie originele onderdelen?

De onderdelen die wij gebruiken zijn 100% origineel en zijn afkomstig uit de fabriek waar Apple haar producten laat fabriceren.

Verkopen jullie ook losse onderdelen?

Nee, wij verkopen geen losse onderdelen. De onderdelen die wij gebruiken zijn origineel van Apple. Hier hangt soms een levertijd van 6 weken aan vast.
Vandaar dat wij 'onze' eigen onderdelen niet verkopen aan derden.

Moet ik spullen mee leveren (sim, doos, oplader, hoesje)

Nee voor de reparatie hebben wij geen van deze spullen nodig. Het enigste wat u hoeft te brengen is de iPhone.

Mijn iPhone kan elders niet gerepareerd worden

Wij krijgen regelmatig iPhones die elders de stempel defect hebben gekregen. Uit ons onderzoek blijkt dat de iPhone meestal nog te repareren is. Geef uw oude iPhone gerust nog een kans.

Kan ik kosten verhalen op de verzekering?

Vaak kunt u de kosten van de reparatie verhalen op de verzekering. U dient hiervoor wel eerst contact op te nemen met uw verzekeringsmaatschappij. Let er wel op dat zij meestal een eigen risico hanteren à € 50. Vraag naar de mogelijkheden.